Skip to main content

Septicflesh, The Slayerking, Scar of the Sun @Piraeus 117 Academy, Σάββατο 17/02/18



Η ημέρα της Αποκάλυψης έφτασε. 2η φορά που παρακολουθώ live τους Septicflesh. Σάββατο 17/02/18 και στο Piraeus 117 Academy έχουν μαζευτεί από νωρίς πολλοί μυημένοι στην Σκοτεινή Τέχνη. 19:20, οι πόρτες ανοίγουν. In the realm of the dead.

Στις 20:30 στην σκηνή ανεβαίνουν οι Scar of the Sun, μία Gothic/Melodic Groove Metal μπάντα, η οποία, στα 30 λεπτά που έχει στη διάθεσή της, παρουσιάζει τα ''Among Waters and Giants'', ''An Ill-Fated Wonder'', ''Versus the World'', ''Ode to a Failure'', ''Gravity''. Διαθέτουν τεχνική κατάρτιση και με το παραπάνω- κάτι που φαίνεται από την πρώτη στιγμή-, καθαρό ήχο, ικανοποιητική επικοινωνία με το αριθμητικά μεγάλο κοινό και όμορφη, δυναμική σκηνική παρουσία. Ο χρόνος κυλά ευχάριστα, ο κόσμος γουστάρει (έχουν και έναν μικρό πυρήνα δικών τους fans) και επάξια κερδίζουν όχι μόνο το χειροκρότημα των παρευρισκομένων, μα και νέους ακολούθους. Η αποστολή στέφεται με επιτυχία.












Στις 21:15 ανεβαίνουν στην σκηνή οι The Slayerking. Η Gothic/Doom Metal μπάντα αξιοποιεί πλήρως τα 45 λεπτά που της διατίθενται, παρουσιάζοντας τα ''Black Mother of the Lord of Light'', ''Sargon of Akkad'', ''Southern Gate of the Sun''. Απλά wow. Η τεχνική τους αρτιότητα βγάζει μάτια, ο ήχος τους είναι πεντακάθαρος, η επικοινωνία τους με το πολύ μεγάλο αριθμητικά κοινό stays in character και η σκηνική τους παρουσία... Τα πάντα είναι τόσο πηγαία και συνάμα προσεγμένα to the detail. Δημιουργείται μία ζοφερή και μυστικιστική ατμόσφαιρα, μοχθηρές χορεύτριες τους πλαισιώνουν όταν αυτό εξυπηρετεί τις ανάγκες του concept και, τελικά, το μόνο που απομένει είναι η απορία: Άραγε ο Efthimis K (Bass, Vocals) είναι προάγγελος του σκότους ή ο τελευταίος προφήτης του φωτός; Σίγουρα, πάντως, είναι ο αγγελιοφόρος της Αποκάλυψης.














Η ώρα είναι 22:35 και στην σκηνή εμφανίζονται οι dark masters του Atmospheric/Symphonic Death Metal, Septicflesh. Φαντασία, Μυθολογία, Μυστικισμός, H.P. Lovecraft. Δεν υπάρχει τίποτα πιο απλό και παράλληλα πιο περίπλοκο, πιο προφανές και ταυτόχρονα πιο βαθύ από το ''Portrait of a Headless Man'', ο κακός χαμός στο ''The Vampire of Nazareth'' και η Υπατία, η μεγάλη αυτή μαθηματικός, φιλόσοφος και αστρονόμος, αποτελεί την Απόλυτη ''Martyr''. Το ''Prototype'' είναι ένα α-ρ-ι-σ-τ-ο-ύ-ρ-γ-η-μ-α- ''Pyramid God'', ΡΕ! Όσοι με μοναχικό, ανήσυχο πνεύμα μένουν πιστοί στον έκπτωτο άγγελο, δέχονται ''The Virtues of the Beast'' και, επειδή κάθε υπερκράτος υιοθετεί τον σιδηρούν κανόνα πως η λογική είναι εχθρός και η αλήθεια απειλή, χρέος μας είναι να μαχόμαστε ενάντια στον ''Enemy of Truth''. Άπαντες λαμβάνουμε την ανίερη ''Communion'', all hail ''Prometheus'', τον Τιτάνα-προστάτη του ανθρώπου, στον οποίο προσφέρει τη φωτιά για να κυριαρχεί στη φύση, o H.P. Lovecraft παρακούει τον Friedrich Nietzsche, κοιτάζει επίμονα την άβυσσο, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναπαυθεί εν ειρήνη, ακόμα και όταν επέρχεται ο ''Lovecraft's Death''. Η Θαΐς, η διάσημη αυτή εταίρα και γυναίκα του Πτολεμαίου Α' Σωτήρος, υποκινεί την πυρπόληση και η ''Persepolis'' τυλίγεται στις φλόγες και το μόνο ζωντανό ον στην κατακλυσμένη από αμαρτωλούς ''Dante's Inferno'' είναι ο ίδιος ο ποιητής. Η μπάντα αποχωρεί και επιστρέφει για encore- στο ''A Great Mass of Death'' γίνεται το σώσε, ''Anubis'', πουτάνα όλα και η τέχνη του ήχου αν και αθέατη, είναι πέρα για πέρα αληθινή και αποτελεί την ''Dark Art''. Σε όλη τη διάρκεια της εμφάνισής της, η μπάντα διαθέτει κρυστάλλινο ήχο, συνεχή και θερμότατη επικοινωνία με το κοινό-λαοθάλασσα και majestic, jaw-dropping σκηνική παρουσία- ο Kerim ''Krimh'' Lechner (Drums) προκαλεί σεισμικές δονήσεις, ο Christos Antoniou (Guitars, Keyboards, Orchestrations, Samples) μένει προσηλωμένος στο έργο του, ο Sotiris Vayenas [Guitars, Vocals (clean), Lyrics, Keyboards] μαγεύει άπαντες με τον μυστικισμό που τον διακατέχει, ενώ ο Spiros Antoniou [Bass, Vocals (harsh)] είναι ο σκοτεινός Εκλεκτός. Unyielding force of thought and spirit.

Setlist
Portrait of a Headless Man
The Vampire from Nazareth
Martyr
Prototype
Pyramid God
Virtues of the Beast
Enemy of Truth
Communion
Prometheus
Lovecraft's Death
Persepolis
Dante's Inferno

A Great Mass of Death
Anubis
Dark Art



























Η Didi διοργάνωσε μια εξαίσια συναυλία. Από την άλλη, οι Septicflesh, σε 1 ώρα και 40 λεπτά και με 15 κομμάτια, δεν άφησαν τίποτα όρθιο στο πέρασμά τους και επιβεβαίωσαν ότι αποτελούν τους σκοτεινούς ηγέτες του Atmospheric/Symphonic Death Metal. The Pyramid God is watching...

(Photo credits: Christina Alossi)

Comments

Popular posts from this blog

Ville Friman [Insomnium - Guitars, Vocals (clean)]: ''Έχουμε ερωτηθεί γι'αυτό πολλές φορές και άνθρωποι έχουν εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον στο να δουν το ''Winter's Gate'' (2016) ως ταινία ή ταινία μικρού μήκους.''

Στα πλαίσια της πολυαναμενόμενης επικείμενης συναυλίας των Insomnium την Κυριακή 25/03/18 στο Piraeus 117 Academy, το Metal Asylum μίλησε με τον Ville Friman [Guitars, Vocals (clean)] για το αριστουργηματικό ''Winter's Gate'' (2016), το μεγάλο ρίσκο που πήραν με την συγκεκριμένη κυκλοφορία, αλλά και την πιθανότητα αυτή να μεταφερθεί και στην μεγάλη (ή μικρή) οθόνη. We need to slow down.

Καλησπέρα, Ville. Τιμή μου που κάνουμε αυτήν την συζήτηση.
Έχουν περάσει 2 χρόνια από την κυκλοφορία του αριστουργηματικού ''Winter's Gate'' (2016). Καταρχάς, πώς και αποφασίσατε να προχωρήσετε, αυτήν τη φορά με ένα concept album, βασισμένο στην σύντομη ιστορία του Niilo (σ.σ.: Sevanen - Bass, Vocals);


Νομίζω flirtάραμε με την ιδέα του να κάνουμε ένα μεγάλο concept album ήδη από όταν ηχογραφούσαμε το ''Shadows of the Dying Sun'' (2014). Πάντα μας άρεσαν τα concept albums και τα μεγάλα κομμάτια και απλά θέλαμε να το προσπαθήσουμε και οι ίδιοι. Ευτυχώς…

Insomnium, Tribulation, Caelestia @Piraeus 117 Academy, Κυριακή 25/03/18

Η εποχή της ομίχλης κατέφτασε. Η Winter's Gate άνοιξε. 1η φορά που παρακολουθώ live τους Insomnium. Κυριακή 25/03/18 και στο Piraeus 117 Academy έχει μαζευτεί αρκετός κόσμος από νωρίς. Στις 19:45 ανοίγουν οι πόρτες. We're faring in the dark.

Στις 20:00 στην σκηνή ανεβαίνουν οι Caelestia, Melodic Death Metal μπάντα που στα 30 λεπτά που της διατίθενται παρουσιάζει τα ''Martyrs'', ''Chamber of Torments'', ''Initium Vitae et Mortis'' και ''Devil's Game''. Με μία λέξη, όλεθρος. Αυτό που παρακολουθούμε (και, κυρίως, ακούμε) περισσότερο προσομοιάζει σε drum clinic, παρά σε συναυλιακή εμφάνιση. Όσο προσεγμένη και να είναι η σκηνική παρουσία, όσο φιλότιμες και να είναι οι προσπάθειες επικοινωνίας με το αριθμητικά ok κοινό, όση τεχνική αρτιότητα και να υπάρχει (που υπάρχει), αυτό το πράγμα που ακόμα και η λέξη θόρυβος αδυνατεί να προσδιορίσει επακριβώς μόνο ως ήχος δεν λογίζεται. Στενάχωρη εμφάνιση από σχήμα που ξέρω καλ…

Aggressor (Aura Noir - Drums, Guitars, Vocals, Bass): "Το να εισαι μουσικός είναι περισσότερο τρόπος ζωής παρα εργασία"

Στα πλαίσια της συναυλίας των Aura Noir στο Temple την Παρασκευή 04/05/18, το Metal Asylum μίλησε με τον πολυάσχολο Aggressor (Drums, Guitars, Vocals, Bass) για τη νέα κυκλοφορία τους  "Aura Noire'' (2018) και για το πώς βλέπει ο ίδιος την δουλειά του μουσικού.

Καλησπέρα, σε λίγες εβδομάδες θα κυκλοφορήσει τον νέο σας album "Aura Noire" (2018). Τι να περιμένουν οι fans από αυτήν την κυκλοφορία; Υπάρχει κάποιο feedback από τον τύπο;

Το feedback μέχρι τώρα είναι καλό. Με διάφορες απόψεις ωστόσο. Άλλοι λένε ότι έχει πιο πολύ Thrash Metal στοιχεία, άλλοι πάλι ότι είναι πιο Black Metal, μέχρι και για Avant-garde στοιχεία ακούσαμε.

Πες μας μερικά πράγματα σχετικά με τη διαδικασία της ηχογράφησης. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μοτίβο που ακολουθείτε;

Το μόνο μοτίβο είναι ότι δεν υπάρχει μοτίβο. Έχουν γραφτεί σκόρπια μέρη και σε ξεχωριστές χώρες, για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η ονομασία της νέας κυκλοφορίας είναι σχεδόν ομώνυμη, παρόλα αυτά έχει ένα "e" στο τέλος…