Skip to main content

Therion, Imperial Age, The Devil @Piraeus 117 Academy, Παρασκευή 09/03/18



Οι πλανήτες βρίσκονται σε πλήρη ευθυγράμμιση. Η Μυσταγωγία σε έναν ανώτερο πνευματικά κόσμο μπορεί να ξεκινήσει. 1η φορά που παρακολουθώ live τους Therion. Παρασκευή 09/03/18 και στις 18:45, όταν και οι πόρτες ανοίγουν, στο Piraeus 117 Academy δεν υπάρχει ψυχή. The gate beyond high to the astral domain.

Στις 19:05 και για τα επόμενα 40 λεπτά την σκηνή καταλαμβάνουν οι The Devil, Atmospheric Gothic Metal μπάντα, η οποία αξιοποιεί πλήρως τον χρόνο που έχει στη διάθεσή της, παρουσιάζοντας τα ''Universe'', ''Devil & Mankind'', ''Illuminati'', ''World of Sorrow'', ''Alternative Dimensions'', ''Extinction Level Event''. Διαθέτουν τεχνική αρτιότητα, πεντακάθαρο ήχο, εγκεφαλική σκηνική παρουσία- κάτι στο οποίο βοηθά η ανωνυμία τους- και η επικοινωνία τους με το λιγοστό κοινό πραγματώνεται ακριβώς μέσα από την έλλειψή της, όπως ακριβώς δηλαδή απαιτεί και η όλη ατμόσφαιρα που δημιουργούν. Κοινώς, από άλλη διάσταση. Ή, για να είμαστε ακριβής, από τη δική μας παρανοϊκή διάσταση. Η αλήθεια για τους εξωγήινους, η ολική καταστροφή που αφήνει πίσω της η ρίψη ατομικής βόμβας, η δολοφονία του John F. Kennedy, η τρομακτική δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, όλα δοσμένα μέσα από μια πραγματικά άβολη οπτικοακουστική εμπειρία που σε αφήνει στα πρόθυρα της παράνοιας- τόσο γαμημένα καλοί. Not for the faint of heart.

















Στις 20:55 ανεβαίνουν στην σκηνή οι Imperial Age. Η Symphonic Metal μπάντα, με 50 λεπτά στη διάθεσή της, παρουσιάζει 9 κομμάτια: ''The Awakening'', ''The Legacy of Atlantis'', ''The Escape'', ''The Monastery'', ''Domini Canes (March of the Holy Inquisition)'', ''Death Guard'', ''Aryavarta'', ''Anthem of Valour'', ''And I Shall Find My Home''. Μέτριος, ''μπουκωμένος'' ήχος που χαντακώνει σχεδόν τα πάντα, χλιαρή επικοινωνία με το αριθμητικά ok κοινό, ψιλοcheesy σκηνική παρουσία. Πάντως, διαθέτουν τεχνική αρτιότητα. Ίσως φταίνε τα στενά χρονικά όρια που δεν ενδεικνύονται για παρουσίαση τμημάτων concept ιστορίας, then again αν αυτά δεν μπορούν να στέκονται αυτόνομα... Αλήθεια, δεν είναι τόσο άσχημα όσο ενδεχομένως να φαίνεται εκ πρώτης αναγνώσεως, αλλά σίγουρα μια ''κοιλιά'' στην όλη ροή του χρόνου την παρατηρούμε. Συμπαθητικοί nonetheless, μα ως εκεί, αυστηρά.















Η ώρα είναι 22:05 και στην σκηνή εμφανίζονται οι βασιλείς του Symphonic/Operatic Metal, Therion. Μυθολογία, Μυστικισμός, Αρχαίες θρησκείες. Οι ουρανοί ανοίγουν στα δύο, το ''Theme of Antichrist'' ηχεί και ο Αντίχριστος έρχεται και φέρνει μαζί του την σωτηρία του ανθρώπινου είδους, από ''The Blood of Kingu'' δημιουργείται η ανθρωπότητα, στην ψυχή της οποίας συντελείται ο πόλεμος των θεών και στο ''Din'' συντελείται η δημιουργία του Sitra Ahra, του βασιλείου του κακού. Η Helena ζητά την επιστροφή της μητέρας της και παρακαλεί τον Seth να ''Bring Her Home'', all hail Apollonius, τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της Δυτικής επιστήμης και του Ανατολικού μυστικισμού, στο ''Night Reborn''. Ακόμα και αν η δημιουργία ξεκινά από την ανάμιξη του κρύου του Nifel και της ζέστης του Muspel, το ''Nifelheim (Dimmornas Värld)'' παραμένει ένα μέρος όπου κυριαρχεί ο θάνατος και το ''Ginnungagap (The Black Hole) (Prologue)'' αποτελεί την αρχή, μα και το τέλος, των πάντων. O τεράστιος ερπετοειδής γίγαντας ''Typhon'' επιχειρεί την ανατροπή του Δία για την κυριαρχία του κόσμου, το μέλλον και το παρελθόν αντανακλώνται μέσα από το επιβλητικό ''Temple of the New Jerusalem'' και ο Απόλλωνας δίνει στον Άβαρι τον Υπερβόρειο ''An Arrow from the Sun'' και αυτός ταξιδεύει επάνω του σε όλον τον κόσμο. Πίνοντας το ''Wine of Aluqah'', μεθάμε, μπαίνουμε στον παραδεισένιο κήπο του Hassan-i Sabbah και γινόμαστε μέλη των Assassins, το ''Lemuria'' είναι ένα α-ρ-ι-σ-τ-ο-ύ-ρ-γ-η-μ-α- ''Cults of the Shadow'', ΡΕ! Καταλαμβανόμαστε από έκσταση, ακούγοντας το κήρυγμα του Rasputin, ''The Khlysti Evangelist'' και ο κακός χαμός στο ''My Voyage Carries On''. ''The Invincible'' είναι ο Απόλυτος κυρίαρχος των πάντων, στο ''Der Mitternachtslöwe'' σείεται η γη κάτω από τα πόδια μας, στο ''Son of the Staves of Time'' γίνεται το σώσε. Η μπάντα αποχωρεί και επιστρέφει για encore- ''The Rise of Sodom and Gomorrah'', η ακολασία κυριαρχεί παντού, ''To Mega Therion'', πουτάνα όλα. Σε όλη τη διάρκεια της εμφάνισής της, η μπάντα διαθέτει κρυστάλλινο ήχο, συνεχή και θερμότατη επικοινωνία με το αριθμητικά μεγάλο κοινό και majestic, jaw-dropping σκηνική παρουσία- ο Thomas Vikström (Vocals, Flute) είναι μορφάρα, ο Nalle Påhlsson (Bass) σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του, ενώ ο Christofer Johnsson [Guitars (rhythm), Vocals, Bass, Keyboards, Grand piano, Hammond organ, Percussion, Programming] είναι μια μουσική ιδιοφυΐα. Celebrators of becoming.

Setlist
Theme of Antichrist
The Blood of Kingu
Din
Bring Her Home
Night Reborn
Nifelheim (Dimmornas Värld)
Ginnungagap (The Black Hole) (Prologue)
Typhon
Temple of New Jerusalem
An Arrow from the Sun
Wine of Aluqah
Lemuria
Cults of the Shadow
The Khlysti Evangelist
My Voyage Carries On
The Invincible
Der Mitternachtslöwe
Son of the Staves of Time

The Rise of Sodom and Gomorrah

To Mega Therion























Η Playfalse διοργάνωσε μια εξαίσια συναυλία. Από την άλλη, οι Therion, σε 1 ώρα και 45 λεπτά και με 20 κομμάτια, αναδείχθηκαν στους Απόλυτους πνευματικούς ηγέτες και επιβεβαίωσαν πως αποτελούν τους ηγεμόνες του Symphonic/Operatic Metal. Lemuria, rise!

(Photo credits: Christina Alossi)

Comments

Popular posts from this blog

Ville Friman [Insomnium - Guitars, Vocals (clean)]: ''Έχουμε ερωτηθεί γι'αυτό πολλές φορές και άνθρωποι έχουν εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον στο να δουν το ''Winter's Gate'' (2016) ως ταινία ή ταινία μικρού μήκους.''

Στα πλαίσια της πολυαναμενόμενης επικείμενης συναυλίας των Insomnium την Κυριακή 25/03/18 στο Piraeus 117 Academy, το Metal Asylum μίλησε με τον Ville Friman [Guitars, Vocals (clean)] για το αριστουργηματικό ''Winter's Gate'' (2016), το μεγάλο ρίσκο που πήραν με την συγκεκριμένη κυκλοφορία, αλλά και την πιθανότητα αυτή να μεταφερθεί και στην μεγάλη (ή μικρή) οθόνη. We need to slow down.

Καλησπέρα, Ville. Τιμή μου που κάνουμε αυτήν την συζήτηση.
Έχουν περάσει 2 χρόνια από την κυκλοφορία του αριστουργηματικού ''Winter's Gate'' (2016). Καταρχάς, πώς και αποφασίσατε να προχωρήσετε, αυτήν τη φορά με ένα concept album, βασισμένο στην σύντομη ιστορία του Niilo (σ.σ.: Sevanen - Bass, Vocals);


Νομίζω flirtάραμε με την ιδέα του να κάνουμε ένα μεγάλο concept album ήδη από όταν ηχογραφούσαμε το ''Shadows of the Dying Sun'' (2014). Πάντα μας άρεσαν τα concept albums και τα μεγάλα κομμάτια και απλά θέλαμε να το προσπαθήσουμε και οι ίδιοι. Ευτυχώς…

Insomnium, Tribulation, Caelestia @Piraeus 117 Academy, Κυριακή 25/03/18

Η εποχή της ομίχλης κατέφτασε. Η Winter's Gate άνοιξε. 1η φορά που παρακολουθώ live τους Insomnium. Κυριακή 25/03/18 και στο Piraeus 117 Academy έχει μαζευτεί αρκετός κόσμος από νωρίς. Στις 19:45 ανοίγουν οι πόρτες. We're faring in the dark.

Στις 20:00 στην σκηνή ανεβαίνουν οι Caelestia, Melodic Death Metal μπάντα που στα 30 λεπτά που της διατίθενται παρουσιάζει τα ''Martyrs'', ''Chamber of Torments'', ''Initium Vitae et Mortis'' και ''Devil's Game''. Με μία λέξη, όλεθρος. Αυτό που παρακολουθούμε (και, κυρίως, ακούμε) περισσότερο προσομοιάζει σε drum clinic, παρά σε συναυλιακή εμφάνιση. Όσο προσεγμένη και να είναι η σκηνική παρουσία, όσο φιλότιμες και να είναι οι προσπάθειες επικοινωνίας με το αριθμητικά ok κοινό, όση τεχνική αρτιότητα και να υπάρχει (που υπάρχει), αυτό το πράγμα που ακόμα και η λέξη θόρυβος αδυνατεί να προσδιορίσει επακριβώς μόνο ως ήχος δεν λογίζεται. Στενάχωρη εμφάνιση από σχήμα που ξέρω καλ…

Aggressor (Aura Noir - Drums, Guitars, Vocals, Bass): "Το να εισαι μουσικός είναι περισσότερο τρόπος ζωής παρα εργασία"

Στα πλαίσια της συναυλίας των Aura Noir στο Temple την Παρασκευή 04/05/18, το Metal Asylum μίλησε με τον πολυάσχολο Aggressor (Drums, Guitars, Vocals, Bass) για τη νέα κυκλοφορία τους  "Aura Noire'' (2018) και για το πώς βλέπει ο ίδιος την δουλειά του μουσικού.

Καλησπέρα, σε λίγες εβδομάδες θα κυκλοφορήσει τον νέο σας album "Aura Noire" (2018). Τι να περιμένουν οι fans από αυτήν την κυκλοφορία; Υπάρχει κάποιο feedback από τον τύπο;

Το feedback μέχρι τώρα είναι καλό. Με διάφορες απόψεις ωστόσο. Άλλοι λένε ότι έχει πιο πολύ Thrash Metal στοιχεία, άλλοι πάλι ότι είναι πιο Black Metal, μέχρι και για Avant-garde στοιχεία ακούσαμε.

Πες μας μερικά πράγματα σχετικά με τη διαδικασία της ηχογράφησης. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μοτίβο που ακολουθείτε;

Το μόνο μοτίβο είναι ότι δεν υπάρχει μοτίβο. Έχουν γραφτεί σκόρπια μέρη και σε ξεχωριστές χώρες, για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η ονομασία της νέας κυκλοφορίας είναι σχεδόν ομώνυμη, παρόλα αυτά έχει ένα "e" στο τέλος…