Skip to main content

Ryan Thomas (Minsk - Drums): "Κάποιες φορές πρέπει να βρεις αυτόν τον πάτο για να επανέλθεις δυνατότερος ή εξυπνότερος."


Με αφορμή την εμφάνιση των Minsk στο Κύτταρο, την Πέμπτη 25/10/18, το Metal Asylum είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον Ryan Thomas (Drums), σχετικά με το αριστουργηματικό "The Crash and the Draw" (2015), καθώς και για τα μελλοντικά σχέδια της μπάντας.

Γεια σου Ryan, τιμή μου που μιλάμε.
Το τελευταίο σας Full- length, "The Crash and the Draw"(2015), κυκλοφόρησε πριν από 3 χρόνια. Μετά από τόσο καιρό, ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει γι'αυτό από τον τύπο και τους fans;

Το feedback που έχουμε πάρει μέχρι στιγμής είναι πολύ θετικό. Λαμβάνουμε ακόμα μηνύματα ή σχόλια από ανθρώπους που έχουν να πουν κάτι πολύ θετικό γι'αυτό ή θα συναντήσουμε κάποιον και θα μας πει τις σκέψεις του γι'αυτό. Αισθανόμαστε ευγνώμονες που ο δίσκος άρεσε τόσο πολύ, γιατί βάλαμε τα δυνατά μας σ’ αυτόν.

Αλλάξατε τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίσατε το υλικό του δίσκου, σε σύγκριση με τις προηγούμενες κυκλοφορίες σας;

Προσωπικά, δε νομίζω ότι υπήρξε συνειδητή προσπάθεια στο να αλλάξουμε την προσέγγισή μας, αλλά η προσθήκη νέων μελών (συμπεριλαμβανομένου και εμένα), έφερε διαφορετικά στοιχεία και  επιρροές στα κομμάτια όσο και στη συνθετική διαδικασία, οπότε πιστεύω ότι έγινε οργανικά. Ακούγοντας το "The Crash and the Draw" (2015) και συγκρίνοντάς το με τους άλλους δίσκους που έχουμε βγάλει, μπορώ σίγουρα να ακούσω τις καινούργιες επιρροές διατηρώντας όμως τον Minsk ήχο.

Το album κυκλοφόρησε μέσω της Relapse Records. Πώς κυλάει η μεταξύ σας συνεργασία μέχρι στιγμής;

Είναι υπέροχα να δουλεύουμε με την Relapse Records για τις τελευταίες τρεις κυκλοφορίες, φυσικά και αυτοί έχουν εκτοξεύσει τη μπάντα ψηλά, και μπορέσαμε να φτάσουμε και σε ανθρώπους που μπορεί να μην μας άκουγαν ποτέ. Είμαστε πάντα ενθουσιασμένοι να δουλεύουμε με καινούργιους ανθρώπους και εταιρείες, όπως κάνουμε με την Consouling Sounds και την Czar of Crickets για την κυκλοφορία του "Bigod" (2018).

Το "The Crash and the Draw" (2015) κυκλοφόρησε 6 χρόνια μετά τον προκάτοχό του, το αριστουργηματικό "With Echoes in the Movement of Stone" (2009), κάτι που σηματοδοτεί το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μεταξύ κυκλοφοριών. Νιώσατε την ανάγκη για μια αλλαγή ρυθμού απ'το μοτίβο κυκλοφορία-περιοδεία-κυκλοφορία, μετά από τόσο καιρό;

Νομίζω ότι απλά έτσι κατέληξε το πράγμα. Είχαμε κάποιες αλλαγές μελών, όλοι μας έχουμε άλλα μουσικά project έξω απ' τους Minsk και πιστεύω ότι έτσι απλά κατέληξε να γίνει. Σίγουρα καταναλώνει και πολύ χρόνο το να γράψεις ένα Minsk κομμάτι ή δίσκο haha!

Η στιχουργική σας προσέγγιση είναι πολύ σκοτεινή και αφηρημένη. Νιώθετε κάποιο είδος κάθαρσης, διοχετεύοντας αυτές τις σκέψεις και ιδέες μέσα στη μουσική σας;

Σίγουρα. Το κάθε τι σε αυτή τη μπάντα είναι καθαρτικό. Νομίζω ότι μιλάω για όλους όταν λέω ότι βάζουμε ο,τι είμαστε και έχουμε μέσα σε κάθε πτυχή της μπάντας. Για μένα, οι στίχοι είναι το ίδιο δυνατοί με τη μουσική, και δεν είναι σύμπτωση. Δημιουργούμε τέχνη που κινεί εμάς και τον κόσμο. Οι στίχοι είναι ένα μεγάλο μέρος αυτού που κάνουμε.

Έχετε πάρει το όνομά σας απ'το Minsk, την πόλη της Λευκορωσίας, διάσημη για την αντοχή της. Όσες φορές κι αν κάηκε πάντα βρήκε τον τρόπο να επανέλθει δυνατότερη. Αυτή η never-give-up νοοτροπία είναι κάτι που ακολουθείτε και στη ζωή σας;

Σίγουρα. Πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη προσωπική ανάπτυξη όταν κάποιος ή κάτι "καεί". Κάποιες φορές πρέπει να βρεις αυτόν τον πάτο για να επανέλθεις δυνατότερος ή εξυπνότερος.

Τώρα που είστε στο δρόμο, δίνετε ακόμα έμφαση στην τελευταία σας κυκλοφορία. Πότε πιστεύετε ότι θα ολοκληρωθεί ο κύκλος για την προώθησή του;

Πιστεύω ότι ο κύκλος προώθησης έχει ολοκληρωθεί, ειδικά από τότε που κυκλοφορήσαμε το "Bigod" (2018), αλλά θα συνεχίζουμε να παίζουμε κομμάτια απ’τον δίσκο, οπότε κατά μια έννοια συνεχίζουμε την προώθησή του. Όπως βέβαια και τις άλλες μας κυκλοφορίες.

Υπάρχουν σχέδια για επόμενη κυκλοφορία, ή είναι νωρίς για μια τέτοια δήλωση, λαμβάνοντας υπόψη το προαναφερθέν χρονικό διάστημα;

Δεν έχουμε κάποιο χρονοδιάγραμμα ακόμα, αλλά έχουμε riffs και ιδέες για την/τις επόμενη/ες κυκλοφορία/ες μας. Πιστεύω ότι είναι καλύτερα να μην βάζουμε χρονοδιάγραμμα, haha! Δουλεύουμε καλύτερα όταν πηγαίνουμε με το δικό μας ρυθμό.

Θα εμφανιστείτε στο Κύτταρο, την Πέμπτη 25/10/18. Θα είναι η πρώτη σας φορά στην Αθήνα, Ελλάδα. Τι μπορεί το Ελληνικό κοινό να περιμένει απ’ την πολυαναμενόμενη αυτή εμφάνισή σας;

Είμαστε όλοι πολύ ενθουσιασμένοι που θα παίξουμε στην Ελλάδα, είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εμάς. Το κοινό μπορεί να περιμένει ένα ενεργητικό performance, μια πολύ καθαρτική εμπειρία για μας και γι'αυτό. Θα είναι δυνατό, ενεργητικό και θετικό. Το setlist μας είναι μια υπέροχη μίξη από παλιά και καινούργια κομμάτια, οπότε υπάρχει κάτι για όλους. Δίνουμε το 110% όταν βγαίνουμε στη σκηνή, είτε έχουμε παίξει μία είτε εκατό σε κάθε μέρος. Μόνο το γεγονός ότι θα παίξουμε στην Ελλάδα είναι απίθανο, οπότε δεν θα απογοητεύσουμε.

Ryan ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου, ανυπομονώ για το live, to which attention must be paid!

Εγώ σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία! Ανυπομονούμε να έρθουμε σύντομα στην Ελλάδα!

Genre:
Atmospheric Sludge/Post-Metal/Tribal

Main:
Out of a Center Which Is Neither Dead nor Alive (2005)
The Ritual Fires of Abandonment (2007)
With Echoes in the Movement of Stone (2009)
The Crash and the Draw (2015)

Current lineup:
Chris Bennett (Guitars, Vocals)
Tim Mead (Vocals, Conga Drums, Keyboards)
Aaron Austin (Guitars)
Zachary Livingston (Bass)
Ryan Thomas (Drums)
Kevin Rendleman (Drums)

Comments

Popular posts from this blog

Asphyx: Yield or Die

Όσο μόνιμη νομίζουμε ότι είναι η ζωή, άλλο τόσο μόνιμο είναι και το τέλος. Εμείς θα βρεθούμε στο μεταίχμιο αυτών των δύο καταστάσεων μαζί με τους Asphyx  στο Κύτταρο , το Σάββατο 05/11/22 . Το Death/Doom Metal τους αποτελεί συντροφιά μας από τη γέννηση, μέχρι το πέρασμα στην αντίπερα όχθη. 10 Full-lengths γεμάτα θυμό για την καταδίκη που μας κυνηγάει, τα οποία θα αναλύσουμε παρέα, ένα-ένα. Το starting point των Asphyx , είναι το "The Rack" (1991) . Εκεί που όλες οι μπάντες τρέχουν με 1000 και συνθέτουν όλο και πιο γρήγορα κομμάτια, οι φίλοι μας εδώ έρχονται να επιβραδύνουν και να δημιουργήσουν ένα album τελείως διαφορετικό, που μας γνωρίζει μια μπάντα η οποία δείχνει από την αρχή ότι θα έχει και συνέχεια. Κάνουν το Genre να είναι ακόμα πιο  κατανοητό, με τις Guitars να κάνουν εξαίσια δουλειά, αν και λίγο lazy κάπου κάπου, μόνο που αυτό σε κάνει και νιώθεις άνετα και cozy. Τα γρήγορα parts σε ανεβάζουν τόσο όσο και, γενικά, υπάρχει μια ποικιλία στις συνθέσεις που σε κάνει να

Tortuga / Automaton @Death Disco, Πέμπτη 20/10/22

Ήγγικεν η ώρα και για εμένα να γυρίσω στα παλιά με μία συναυλία που περίμενα αγωνιωδώς. Κατεβαίνοντας από το Μετρό στο Μοναστηράκι και περπατώντας για πέντε λεπτά, βρέθηκα στο Death Disco , Πέμπτη 20/10/22 . Έξω από τον συναυλιακό χώρο υπήρχαν περίπου 30 άτομα που περίμεναν να δουν τους masters του Psychedelic Stoner/Doom Metal , Tortuga . Με μία καθυστέρηση,  οι πόρτες ανοίγουν στις 21:40. Στις 21:50 εμφανίζονται στη σκηνή οι Doom/Stoner Metal Έλληνες βιρτουόζοι, Automaton . Έπαιξαν συνολικά πέντε κομμάτια, εκ των οποίων τα τέσσερα ήταν από την τελευταία κυκλοφορία τους, "Talos" (2018) , που αποτελεί πραγματικά εξαιρετική δουλειά από την μπάντα. Ακούμε, λοιπόν, τα "Giant of Steel" , "Automaton Marching" , "Trapped in Darkness" και "Ο Τάλως ξυπνά (Talos Awakens)" , όμως δεν έμειναν εκεί, διότι υπήρχε και έκπληξη. Μας παρουσίασαν μία νέα τους δημιουργία η οποία δεν έχει βρει ακόμα τον τίτλο της. Ο ήχος δεν μπορώ να πω πως ήταν ο καλύτε

Deafheaven @Gagarin 205, Σάββατο 15/10/22

  Μία από τις συναυλίες που ανυπομονούσα να δω από τότε που ξέσπασε η πανδημία του COVID-19 ήταν, σαφέστατα, αυτή των πρωτοπόρων  Deafheaven . Έχοντας αρκετό χρόνο στα χέρια μου για να αφουγκραστώ τη δισκογραφία τους, όπως και το νέο τους δισκογραφικό πόνημα,  "Infinite Granite" (2021) , ο ενθουσιασμός μου για την επερχόμενη συναυλία ήταν απερίγραπτος. Έτσι λοιπόν, το Σάββατο   15/10/22 , στο Gagarin 205 , θα παρακολουθήσω ζωντανά τους μύστες του Post-Black Metal/Shoehaze . Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:30, με τον λιγοστό κόσμο να περιμένει από νωρίς για τον χαμό που θα ακολουθήσει. Με τον κόσμο να είναι περισσότερος, τα φώτα χαμηλώνουν, τα visuals αρχίζουν να ετοιμάζουν την ατμόσφαιρα για ζοφερό  Post-Black Metal/Shoehaze , και στις 22:20 εισέρχονται στη σκηνή οι θρυλικοί Deafheaven . Μας χτυπάνε απανωτά με τα  "Shellstar" , "In Blur"  και  "Great Mass of Coulour" , από το τελευταίο Full-length τους,  δίνοντάς μας την πρώτη δόση μελαγχολίας. Συνεχί