Skip to main content

Frank Healy (Memoriam - Bass), Karl Willets (Memoriam - Vocals): "Είμαστε weekend warriors!"



Στα πλαίσια της εμφάνισης των Memoriam στο Piraeus 117 Academy, την Παρασκευή 30/11/18, ο Frank Healy (Bass) και ο Karl Willetts (Vocals) μίλησαν με το Metal Asylum για το νέο "The Silent Vigil" (2018), τη διαδικασία δημιουργίας του, αλλά και γιατί δεν επιθυμούν να πραγματοποιούν συχνά συναυλίες.

Καλησπέρα Frank και Karl, είναι μεγάλη μου τιμή που μιλάμε.
Έχουν περάσει μερικοί μήνες από την top κυκλοφορία "The Silent Vigil" (2018). Πώς είναι η ανταπόκριση που έχετε λάβει από τον τύπο και τους fans;

Frank: Γενικά το feedback είναι πολύ θετικό από όλα τα μέτωπα. Το album ανέβηκε στα charts πολλών χωρών, κάτι το οποίο είναι πολύ ευχάριστο αν αναλογιστείς ότι το Death Metal δεν είναι ένα mainstream Genre, και όμως και τα δύο albums μας μπήκαν σε ψηλές θέσεις των mainstream charts, οπότε γενικά είναι όλα πολύ θετικά μέχρι τώρα.

Πώς προσεγγίσατε το νέο υλικό αυτή τη φορά; Πες μας μερικά πράγματα σχετικά με το πως κύλισε η διαδικασία της σύνθεσης.

FrankΗ συνθετική διαδικασία κύλισε όπως κάνουμε πάντα. Ο Scot Fairfax (Guitars) έρχεται με το μεγαλύτερο μουσικό μέρος, το μεταφέρει στο dropbox, οι υπόλοιποι ακούμε, και κρατάμε η απορρίπτουμε αυτά που θέλουμε. Το επόμενο στάδιο περιλαμβάνει εμένα και τον Scott να κλειδωνόμαστε στο Riff Central (εκεί που ηχογραφήσαμε και τα demos) για 3 η 4 μέρες, κόβοντας, αλλάζοντας και κατασκευάζοντας αυτό που θεωρούμε λειτουργικό κομμάτι. Αυτά ανεβαίνουν πάλι στο dropbox για να τα ακούσει και να πιάσει το συναίσθημα των κομματιών. Μετά αρχίζουμε να τα jamάρουμε και να τα προβάρουμε και εκεί είναι που ο Karl εμπνέεται για το στιχουργικό θέμα. Το τελευταίο και καλύτερο στάδιο είναι η πρόβες όπου η μουσική συναντά τον στοίχο και jamάρουμε κάνοντας τις μεγαλύτερες αλλαγές, και εδώ είμαστε, κομμάτια!

Το "The Silent Vigil" (2018) κυκλοφόρησε από την high-profile Nuclear Blast. Πώς κυλάει αυτή τη συνεργασία;

Frank: Εξαιρετικά καλά, τα πάμε πολύ καλά με το label, είναι πάντα πολύ θετικοί και μας βοηθούν σε σημείο που δεν τους νιώθουμε σαν εταιρία, αλλά περισσότερο σαν φίλους με μόνη διαφορά ότι έχουν τα χρήματα για να βγάλουν τις κυκλοφορίες μας στον κόσμο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την συνεργασία μας με την Nuclear Blast.

Η στιχουργική σας προσέγγιση είναι βαθιά συνδεδεμένη, μεταξύ άλλων, με την κτηνωδία του πολέμου και τον θάνατο που επιφέρει στον κόσμο. Λειτουργεί καθαρτικά να γράφετε για τέτοια θέματα, παρόλο που ο κόσμος παραμένει τελείως σάπιος;

Karl: Είναι κάτι που έκανα πάντα. Δεν θα έλεγα ότι με κάνει να νιώθω καλύτερα σχετικά με τον κόσμο και τα προβλήματα του απλά είναι ο τρόπος που γράφω στοίχους. Μετά από 30 Χρόνια πλέον απλά μου βγαίνουν με αυτό το τρόπο.

Μιλώντας για αυτό, η παγκόσμια ιστορία είναι γεμάτη πολέμους που προήλθαν από πολιτικά συμφέροντα ενώ άλλοι ξεκίνησαν βασισμένοι στον φανατισμό που αναπτύσσεται μέσα από τη θρησκεία. Υπάρχει περίπτωση να ξεφορτωθούμε κάποιον από αυτούς τους καρκίνους;

Karl: Αμφιβάλλω. Υπάρχουν μαζί μας από την αρχή του χρόνου. Αν δεν υπήρχαν δεν θα είχα θέματα να γράψω σχετικά!

Θεωρείτε ότι το πλούσιο βιογραφικό σας έπαιξε σημαντικό ρόλο στην προώθηση των Memoriam;

Frank: Φυσικά, είμαστε πλέον αναγνωρίσιμοι μετά από τόσες δεκαετίες με τις αξιότιμες μπάντες που ήμασταν (Bolt Thrower και Benediction) οπότε υπήρχε ήδη το ενδιαφέρον σχετικά με το τι θα κάνουμε και μας έδωσε ένα καλό ξεκίνημα από το να ξεκινάμε με demos κτλ. Η Nuclear Blast βασικά μας ανέλαβε χωρίς να ακούσει ούτε ένα κομμάτι! Νομίζω ήξεραν ότι θα τους φέρουμε καλά κομμάτια και χαίρομαι που τους τα φέραμε.

Είστε ενεργοί από το 2016 και ήδη περιοδεύετε για το δεύτερο Full-length. Τι να σας πω απλά παραγωγικούς είναι υποτιμητικό. Υπάρχουν σχέδια για επόμενη κυκλοφορία;

Frank: Φυσικά και έχουμε! Υπάρχουν ήδη 11 ολοκληρωμένα κομμάτια τα οποία ίσως περιορίσουμε τις επόμενες εβδομάδες. Θα μπούμε στο studio μετά τα Χριστούγεννα για να ηχογραφήσουμε το τρίτο album. Θα το ηχογραφήσουμε στα Parlour Studios in στο U.K με παραγωγό τον Russ Russell (Napalm Death, At The Gates, Lock Up, Dimmu Borgir) οπότε θα είμαστε σε πολύ καλά χέρια καθώς ο Russ έχει αναλάβει φοβερές κυκλοφορίες την τελευταία δεκαετία.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το τελευταίο σας Full-lenhth κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες, φαντάζομαι πως τα σχέδια σας εμπεριέχουν εκτενή περιοδεία για να το προωθήσετε;

Frank: Βασικά όχι. Δεν είμαστε μπάντα που κάνει tours, έχουμε σπίτι και οικογενειακή ζωή οπότε διαλέγουμε κάποια festivals  και κάποια weekend club shows σκόρπια εδώ και εκεί. Δεν θα υπάρξει εκτενή περιοδεία με τους Memoriam, έχουμε κάνει πολλά τέτοια στις προηγούμενες μπάντες και είμαστε πολύ μεγάλοι για να  ζούμε σε ένα tour bus για μήνες. Είμαστε weekend warriors!

Θα δούμε τους Memoriam live στο Piraeus 117 Academy, την Παρασκευή 30/11/18. Τι να περιμένουμε από αυτό το πολυαναμενόμενο gig;

Karl: Ανυπομονούμε πολύ γι'αυτήν την συναυλία, να σας δούμε και να τραγουδήσουμε for the new dark ages!

Frank και Karl ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Αναμένω αγωνιωδώς για αυτό το gig, cause we are as one!

Εμείς ευχαριστούμε!

Genre:
Death Metal

Main:
For the Fallen (2017 )
The Silent Vigil (2018)

Current lineup:
Frank Healy (Bass)
Scott Fairfax (Guitars)
Karl Willetts (Vocals)


Comments

Popular posts from this blog

Septicflesh / Hypocrisy / The Agonist / Horizon Ignited @Fuzz, Παρασκευή 21/10/22

Τα μυστηριακά και απόκρυφα κείμενα και παραδόσεις ανέκαθεν συνάρπαζαν τον ανήσυχο ανθρώπινο νου. Από την άλλη, πολλά γεγονότα και φαινόμενα της ιστορίας δεν εξηγούνται απλώς με τη λογική, αλλά... ας πούμε απλώς πως the truth is out there. Έτσι, σήμερα, την  Παρασκευή 21/10/22 , θα συγκεντρωθούμε στο Fuzz για να εξετάσουμε ιερές γραφές και να αναλύσουμε θεωρίες συνωμοσίας, με αρκετό κόσμο να έχει καταφτάσει ήδη από τις 18:00, όταν και ανοίγουν οι πόρτες. Απόψε, λοιπόν, θα παρακολουθήσω  live τους Septicflesh   για 3η φορά και, αντίστοιχα, τους Hypocrisy για 1η φορά. Την αρχή για το απόγευμα, και μπροστά σε ένα μεγάλο πλήθος δεδομένης και της ώρας, κάνουν στις 18:55 οι Horizon Ignited . Για τα επόμενα 30 λεπτά, καταθέτουν τη δική τους, αρκετά ενδιαφέρουσα πρόταση πάνω στο Melodic Death Metal/Metalcore , επιλέγοντας τα "Beyond Your Reach" , "Servant" , "Equal in Death" , "Carry Me" , "Leviathan" , και "Towards the Dying Lands" ...

Asphyx: Yield or Die

Όσο μόνιμη νομίζουμε ότι είναι η ζωή, άλλο τόσο μόνιμο είναι και το τέλος. Εμείς θα βρεθούμε στο μεταίχμιο αυτών των δύο καταστάσεων μαζί με τους Asphyx  στο Κύτταρο , το Σάββατο 05/11/22 . Το Death/Doom Metal τους αποτελεί συντροφιά μας από τη γέννηση, μέχρι το πέρασμα στην αντίπερα όχθη. 10 Full-lengths γεμάτα θυμό για την καταδίκη που μας κυνηγάει, τα οποία θα αναλύσουμε παρέα, ένα-ένα. Το starting point των Asphyx , είναι το "The Rack" (1991) . Εκεί που όλες οι μπάντες τρέχουν με 1000 και συνθέτουν όλο και πιο γρήγορα κομμάτια, οι φίλοι μας εδώ έρχονται να επιβραδύνουν και να δημιουργήσουν ένα album τελείως διαφορετικό, που μας γνωρίζει μια μπάντα η οποία δείχνει από την αρχή ότι θα έχει και συνέχεια. Κάνουν το Genre να είναι ακόμα πιο  κατανοητό, με τις Guitars να κάνουν εξαίσια δουλειά, αν και λίγο lazy κάπου κάπου, μόνο που αυτό σε κάνει και νιώθεις άνετα και cozy. Τα γρήγορα parts σε ανεβάζουν τόσο όσο και, γενικά, υπάρχει μια ποικιλία στις συνθέσεις που σε κάνει...

André Andersen (Royal Hunt - Keyboards, Guitars, Bass): ''Ναι, είμαστε μια Progressive ή Power Metal- όπως θες πες μας (σ.σ.: Melodic Progressive Metal)-, αλλά οι στίχοι μας έχουν να κάνουν με την επικαιρότητα και αυτό είναι η διαφορά μας.''

Στα πλαίσια της πολυαναμενόμενης, επικείμενης συναυλίας των Royal Hunt την Παρασκευή 20/04/18 στο Κύτταρο , το Metal Asylum μίλησε με τον André Andersen ( Keyboards , Guitars , Bass ) για το νέο '' Cast in Stone '' ( 2018 ), ανέλυσε την συνθετική διαδικασία που ακολουθεί και ανέδειξε την σχέση αγάπης μεταξύ Metal και wrestling. Tag me, André! Καλησπέρα André, είναι τιμή μου που μιλάμε. Το 2018 μπήκε πριν λίγους μήνες και εσείς το υποδεχτήκατε με μια ολοκαίνουργια κυκλοφορία. Ποια ήταν τα feedback που λάβατε τόσο από τον τύπο, όσο και από τους fans, σχετικά με το νέο "Cast in Stone" (2018); Oh, πολύ καλή μέχρι τώρα. Όλες οι reviews είναι τόσο καλές που με κάνουν και ντρέπομαι, haha, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ! Πώς προέκυψε η δημιουργία του υλικού του "Cast in Stone" (2018); Ακολουθήσατε κάποια συγκεκριμένη formula κατά τη διαδικασία της σύνθεσης; Δεν πρόκειται ακριβώς για κάποια formula, οι Royal Hunt υπάρχουν πάνω από 25 χρόνια, πάντα πρ...